Artykuł dot. tematyki:
Duże projekty billboardów, baner, baneru wielkoformatowego, projektowanie billboardu, billbaordy...
Czym charakteryzuje się projektowanie billboardu, baneru reklamowego
Podstawową zasadą dobrego projektu wielkoformatowego billboardu, baneru jest to, by wyróżniał się on z przestrzeni publicznej, a zarazem był jej częścią, współtworzył estetykę tejże przestrzeni. Dziś, gdy nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie miasta bez billboardu i gdy reklama jest częścią miejskiej przestrzeni, coraz bardziej zależy nam na tym, by plakaty reklamowe służyły jej estetyce, gdyż wiemy już, że jest to możliwe. Reklama może budować estetykę przestrzeni, dlatego tak ważne jest zarządzanie reklamą, planowanie w projektowaniu billboardów.
Dobre billboardy i banery reklamowe – czytelność i dbałość o estetykę przestrzeni
Tym, co najbardziej istotne w
projektowaniu billboardów i banerów reklamowych
, jest ich czytelność i wyrazistość. Można je realizować na różne sposoby zarówno w warstwie graficznej, jak i słownej przekazu reklamowego. W pierwszej z nich o cechach tych decyduje kolor i kontrast. Dobre banery dużego formatu oraz billboardy to minimalizm w ilości barw i maksymalizm w jakości polegający na stosowaniu kilku barw podstawowych, pełnych, lecz skontrastowanych, przyciągających uwagę w bogatej wizualnie przestrzeni miejskiej. Czytelność osiągniemy również dzięki zastosowaniu prostej, odpowiedniej wielkościowo czcionki. Przekaz słowny powinien być jasny, prosty, krótki, zawierający jedną konkretną informację. Projektowanie billboardu, baneru firmowego to gra o czas, a przestrzeń miejska to niejednokrotnie walka o spojrzenie konsumenta. Średni czas uwagi poświęcanej billboardom ogranicza się do kilku sekund. Przechodzień ma go na pewno minimalnie więcej niż kierowca samochodu mijającego niezliczone ilości walczących o jego uwagę prospektów. Billboardy reklamowe, podobnie jak i banery stały się już częścią przestrzeni publicznej, dlatego ich projektanci nie powinni zapominać o istnieniu otoczenia i dostosowaniu do niego estetyki projektu. Ważne jest zarazem uwzględnienie, jaki jest charakter miejsca, w pobliżu którego
stawiamy billboard, baner
. Jeśli jest to szkoła lub miejsce kultu religijnego, nie jest obojętna treść i szata graficzna przekazu. Taka, dbająca o estetykę przestrzeni, organizacja odnosi się w praktyce bardziej do tworzenia billboardów właśnie, gdyż są one większe i zwykle bardziej wyraziste, natomiast na rozpowszechnienie mniejszych banerów trudniej wpłynąć.
Billboardy i banery reklamowe walczą o uwagę
PROJEKTOWANIE BILLBOARDU Dobry projekt wielkoformatowego billboardu, baneru to podstawa marketingu "ulicznego". Projektowanie billboardów i banerów to zajęcie dla specjalistów i zwykle daje rozpoznawalne projekty billboardu.
powrÓt do listy ARTYKUŁÓW
Pozostałe artykuły
Projektowanie billboardu wielkoformatowego, baneru to specjalistyczne
zagadnienie. Projekt billoardów czy banerów to gruntownei przemyślana praca. Banery, jak i billborady
dużego formatu to podstawa funkcjonowania "ulicznego" marketingu firmy.
Billboardy, banery reklamowe a kreowanie spójnego wizerunku firmy Billboardy, banery reklamowe wczoraj i dziś, słowo o projektach wielkoformatowych Dobry projekt billboardu, baneru może dobrze eksponować produkt Doskonałe billboardy i banery reklamowe, projekty billboardu do wyboru od ręki Działania marketingowe firmy a projektowanie baneru, billboardu reklamowego Plany marketingowe, a wynikające z tego projekty billboardu, baneru reklamowego Wyjaśnienie podstawowych pojęć: billboardy, banery, projekt billboardu Profesjonalne billboardy nie mogą obejść się bez przemyślanego projektu Czym charakteryzuje się projektowanie billboardu, baneru reklamowego Jak zainteresować "od pierwszego wejrzenia", czyli naprawdę skuteczne billboardy i banery reklamowe
Zobacz
wszystkie artykuły dot. projektowanie billboardów, projekty billboardu dużego formatu, banery i billboardy...